Hoofdplanner / officemedewerker gezocht (Vestiging Amsterdam)

Ben jij de creatieve duizendpoot die om kan gaan met veel (onverwachte) variëteit in een alles behalve doorsnee- baan? Heb jij geen van 9- tot -5 mentaliteit omdat je afwisseling en uitdaging belangrijker vindt dan regelmaat? Heb jij affiniteit met horeca en is een afspraak met jou een afspraak? Ben je een teamspeler, communicatief sterk en denk jij in oplossingen? En wil je daarnaast ook nog heel graag werken in een organisatie waar het gaat om mensen?
Lees dan snel verder want wij hebben jou nodig om ons jonge, dynamische en gedreven team van Doen Horeca Uitzendbureau te komen versterken!

Wij zoeken een ” alleskunner” voor ca 40 uur per week die :

– verantwoordelijkheid draagt voor het inplannen van alle medewerkers per week in onze talrijke en diverse opdrachten
– werving van nieuwe ” Doeners” met verve oppakt
– training van nieuwe medewerkers in onze eigen Doen- Academy verzorgt
– evaluaties met onze medewerkers organiseert zodat we steeds leren van onze ervaringen
– veel en vaak klantcontacten onderhoudt en daar plezier aan beleeft
– zorgdraagt voor aftersales en begrijpt dat de relatie met opdrachtgevers van belang is

Je opleiding is HBO, of vergelijkbaar niveau door combinatie van opleiding en ervaring. Daarnaast ben je assertief en jong van geest zodat jij goed kunt matchen met onze medewerkers.

Wel de skills en interesse maar nog niet bekend genoeg met Doen? Check dan ook onze Insta om een beeld van ons team te krijgen!

Als je jezelf in dit alles herkent, stuur dan je cv naar steven@doenhoreca.nl. Tot snel?!

Laat een reactie achter