Wij doen het  voor niets minder dan een 8

Als je iets doet, doe het dan goed. Maar met goed neemt Doen geen genoegen. Wij gaan voor beter, nee, het beste. Wat dat betekent? Dat we pas tevreden zijn wanneer u onze medewerkers beoordeelt met minimaal een 8.

Wat we doenKom in contact

Wij garanderen u kwaliteit

Dat klinkt als ferme taal, onze 8-garantie, maar wij zijn ervan overtuigd dat we onze kwaliteiten bewijzen. Doen Horeca Uitzendbureau test en begeleidt personeel vooraf uitvoerig, waardoor we al direct een kwaliteitsslag maken. Op die manier zijn we in staat voor alle gelegenheden het geschikte personeel te leveren. Na elk evenement dat we voor u mogen verzorgen, vragen wij u ons horecapersoneel te beoordelen. Valt dat cijfer lager uit dan een 8, dan hebt u de garantie dat u minder betaalt. Zo doen wij dat.

Training en opleidingen

Wil jij als horecamedewerker bij ons aan de slag? Dat kant!  Doen Horeca Uitzendbureau werkt enkel met gemotiveerde en goed opgeleide medewerkers. Daarom bepalen we vooraf je niveau met een basishorecatraining. Afhankelijk van die training, kan je jezelf ontwikkelen door iedere maand verdiepingstrainingen te volgen. Zo leer je binnen de kortste keren de kneepjes van het horecavak.

Overzicht trainingen

Neem vrijblijvend contact met ons op

Kom in contact

Zo selecteren wij de juiste medewerkers

Hoewel snelheid vaak geboden is, gaat Doen niet over één nacht ijs als het gaat om het rekruteren en selecteren van onze medewerkers.

Zo starten wij altijd met een effectief kennismakingsgesprek waarin wij op gestructureerde wijze ingaan op achtergronden, opgedane ervaringen en genoten opleidingen. Wij hanteren daarbij deels de socratische aanpak en hebben veel aandacht voor motivaties, exit-motivaties en voor de invulling van vrijetijdsbesteding.

Omdat wij weten dat in uw en ons vakgebied de eerste indruk een belangrijke rol speelt, letten wij ook op zaken als uiterlijke verzorging, persoonlijke (verbale) presentatie en werkinstelling. Zo hebben wij na een eerste indringend gesprek al een goed beeld van de kandidaat.

Toch weten wij (vanuit onze eigen opleiding in het voeren van selectiegesprekken) dat het lastig is om in een persoonlijk gesprek de aanwezigheid van gewenste competenties te achterhalen en te beoordelen. Bovendien selecteren wij niet voor onszelf maar voor u. Vanuit die verantwoordelijkheid willen wij niets aan het toeval overlaten. Vandaar dat wij hen een persoonlijkheidsvragenlijst laten invullen. Deze leidt tot een helder beeld over een aantal belangrijke persoonskenmerken.