Uw persoonlijke FanBase.
DOEN creëert voor u een persoonlijke Fan Base: enthousiaste en gekwalificeerde Doeners, en, het extraatje: zij willen echt graag bij uw gelegenheid aan de slag. Dit brengt nóg meer passie en enthousiasme bij u op de vloer. U kunt exact inzien wie er in uw Fanbase zit en wat de kwalificaties zijn. Alles is transparant: u selecteert zelf wie er uiteindelijk die dienst invult. Zo houdt u grip op welke persoon het beste matcht met de openstaande dienst.


100 % inzicht en controle.
De match, is essentieel. En dat is precies waar ons specialisme ligt: het maken van de juiste combinatie tussen uw horecagelegenheid, en de medewerker.
Ons doel? Dat u met medewerkers werkt, die voelen als een collega die al jaren meedraait. Een waardevolle toevoeging op uw team.
Wij zorgen voor de details, zoals personeelsadministratie, terwijl u 100% controle én zekerheid heeft. U heeft altijd duidelijkheid; over de gewerkte uren, de ervaring van de collega’s en de planning. U wil natuurlijk wel weten wie er komt werken, en wanneer. De planning wordt hiermee een makkie: u hoeft alleen nog maar de puntjes op de i te zetten. U heeft inzage in zo’n beetje alles omtrent uw personeel; de kosten, het enthousiasme en de prestaties.
Met onze inzichten een nóg beter bedrijf!
Dit durven wij hardop te zeggen. Wij bieden namelijk méér dan alleen goed personeel. We maken een “soft match” op basis van persoonlijke eigenschappen, die we aanvullen met harde data. Zowel u, als uw medewerker geeft input, zodat er een reëel beeld over de werksituatie ontstaat. Zo kunt u effectief bijsturen en uw onderneming verbeteren.
Om een lang verhaal kort te maken: met Doen Horeca regelt u alle HRM-zaken in een oogwenk én kunt u genieten van gemotiveerde en enthousiaste collega’s. En uw gasten ook!
