Persoonlijke aandacht maakt het verschil, net dat beetje extra!

Uw flexibele schil; een perfecte aanvulling op uw bestaande team. DOEN horeca stelt deze samen, bestaande uit echte horeca professionals.
U kunt er met een gerust hart vanuit gaan; ze versterken uw team met de juiste skills en sluiten naadloos aan op uw bedrijf.

Hoe we het verschil maken? De perfecte match? Door de tijd te nemen u goed te leren kennen. Zo weten we precies waar uw behoeftes liggen. Maar dan zijn we er natuurlijk nog niet.

Wij screenen onze Doeners zorgvuldig en gaan diep in op intrinsieke waarden, drijfveren en ambities. Zo kunnen wij goed inschatten of deze matchen bij uw bedrijf én creëren we voor u een groep gedreven horeca professionals. Kwaliteit die u op ieder moment in kunt zetten!

Werken in de keuken - DOEN Horeca

Uw persoonlijke FanBase.

DOEN creëert voor u een persoonlijke Fan Base: enthousiaste en gekwalificeerde Doeners, en, het extraatje: zij willen echt graag bij uw gelegenheid aan de slag. Dit brengt nóg meer passie en enthousiasme bij u op de vloer. U kunt exact inzien wie er in uw Fanbase zit en wat de kwalificaties zijn. Alles is transparant: u selecteert zelf wie er uiteindelijk die dienst invult. Zo houdt u grip op welke persoon het beste matcht met de openstaande dienst.

 

Horeca trainers
Sfeerfoto - Werken in een koffiebar

100 % inzicht en controle.

De match, is essentieel. En dat is precies waar ons specialisme ligt: het maken van de juiste combinatie tussen uw horecagelegenheid, en de medewerker.
Ons doel? Dat u met medewerkers werkt, die voelen als een collega die al jaren meedraait. Een waardevolle toevoeging op uw team.

Wij zorgen voor de details, zoals personeelsadministratie, terwijl u 100% controle én zekerheid heeft. U heeft altijd duidelijkheid; over de gewerkte uren, de ervaring van de collega’s en de planning. U wil natuurlijk wel weten wie er komt werken, en wanneer. De planning wordt hiermee een makkie: u hoeft alleen nog maar de puntjes op de i te zetten. U heeft inzage in zo’n beetje alles omtrent uw personeel; de kosten, het enthousiasme en de prestaties.

 

Met onze inzichten een nóg beter bedrijf!

Dit durven wij hardop te zeggen. Wij bieden namelijk méér dan alleen goed personeel. We maken een “soft match” op basis van persoonlijke eigenschappen, die we aanvullen met harde data. Zowel u, als uw medewerker geeft input, zodat er een reëel beeld over de werksituatie ontstaat. Zo kunt u effectief bijsturen en uw onderneming verbeteren.

Om een lang verhaal kort te maken: met Doen Horeca regelt u alle HRM-zaken in een oogwenk én kunt u genieten van gemotiveerde en enthousiaste collega’s. En uw gasten ook!

DOEN Horeca - Werken met ons

Trainen van medewerkers
Investeren in uw team!

Als u bepaalde skills niet gebruikt verleert u ze, daarom is het belangrijk om de medewerkers met regelmaat te laten ontwikkelen. Door samen te werken met DOEN Academy, ons initiatief om enthousiaste horeca professionals nog beter te kunnen maken. Blijft iedereen enthousiast en betrokken door persoonlijke groei.

DOEN Academy
Werken als host(ess)

Enkele van onze opdrachtgevers waar wij trots op zijn