DOEN Horeca Online Dashbord

Vast en flex met 100% controle.

DOEN matcht horeca-professionals aan uw onderneming, die weten wat ze doen.
U kiest zelf uit uw persoonlijke FanBase van gekwalificeerde DOEN medewerkers wie er bij u op de werkvloer verschijnt. 

Hoe we dit doen? Met onze software heeft u altijd 100% inzicht  in zo’n beetje alles omtrent uw personeel; de kosten, het enthousiasme en de prestaties.

De beste inzichten

Uw medewerkers aansturen en inzetten begint met de juist inzichten; wanneer heb ik mensen nodig? Wie komt er precies werken?  En welke tijden? Met welke ervaring? Het DOEN Dashboard geeft u in een oogwenk alle antwoorden en behoudt de gehele regie. 

Zo heeft u eenvoudig  de  volledige personeelsadministratie inzichtelijk en kiest u zelf met welke medewerkers u graag samen werkt. U bouwt het allerleukste team op, maakt de planning compleet en zorgt samen voor een bijzondere horeca beleving. 

Zelf uw favoriete flexmedewerkers kiezen

Zelf kiezen wie er in uw bedrijf werken? Dat kan via ons online dashboard, geen onduidelijkheid meer wie er komt werken, vooraf weet u precies wie er komt dus alles is helemaal transparant. Heeft u eerder fijn samen gewerkt en is dit wederzijds dan kunt u rechtstreeks met elkaar schakelen wanneer iemand komt werken.

 

Planning

Het dashboard maakt het enorm gemakkelijk om relevante, gerichte werkverzoeken te sturen, zodat uw planning snel rond is. En, u werkt ook nog eens samen met uw favoriete medewerkers! U hoeft alleen nog maar de puntjes op de i te zetten. U heeft altijd duidelijk inzicht in de gewerkte uren en pauzes. Kortom: een heldere, overzichtelijke planning waarbij u controle heeft over wie er komt werken.

Last Minute: geen probleem!

Op het laatste moment toch nog extra collega’s nodig? Geen probleem, u maakt eenvoudig nieuwe diensten aan. En, ook hierbij geldt: u heeft zelf de volledige controle over wie er bij u komt werken. 

Administratie

Via het online dashboard kunt u de volledige personeelsadministratie regelen. Handel de zaken meteen snel en zorgvuldig af. Van het inplannen van opdrachten tot de facturatie.

Accountability

Naast de beste horecamedewerkers, levert DOEN de passende ondersteuning op financieel en juridisch gebied. U kunt dit allemaal 24/7 inzien, zo heeft u op elk moment een reëel beeld over de werksituatie. 

Via het DOEN Dashboard kunt u dus zelf inzien dat de juiste arbeidsvormen worden aangeboden en dat ook afdrachten passend zijn. Vertrouwen is goed, controle is beter.  Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.

Kwaliteit meetbaar maken. Doormeten van van alles wat we doen.

Naast dat onze horeca professionals beoordeeld worden wordt de werksfeer en de werkbeleving ook beoordeeld. DOEN Horeca geeft een 8+ garantie op klantbeleving. Elkaar scherp houden en zorgen voor een gezonde hoeveelheid ambitie daar gaan we voor.
Ik zeg doen!